Často kladené otázky (FAQ)

Čo je Vitaloris®?

Vitaloris® je oficiálny eshop spoločnosti Aloris Vital®.  Nie je to však len internetový obchod. Je to miesto, kde zdravie a inovácie kráčajú ruka v ruke – pre všetkých nadšencov zdravého životného štýlu. Pozrite si aktuálnu ponuku produktov, ktorú plánujeme postupne rozširovať.

Aké značky produktov predávate?

V portfóliu produktov Aloris Vital® nájdete širokú ponuku značiek zameraných na podporu zdravia očí, ženského zdravia, trávenia, pokožky či imunity. Sú to napríklad značky: HITIMUN®, DIALORIS®, RINIMUN®, GYNIMUN®, ALLERGIKA®, FYTOFEM®, CYTYKOT®, OPTICLEANER®. Všetky sú vyvinuté na základe moderných medicínskych poznatkov a overených klinických štúdií. Dostupné sú v lekárňach aj elekárňach, bez potreby lekárskeho predpisu.

Potrebujem poradiť ohľadom produktu. Na koho sa mám obrátiť?

Napíšte nám na email: [email protected]. Odpovieme vám hneď, ako budeme môcť.

Nenašiel som produkt od Aloris Vital® na e-shope, ako mám postupovať?

Niektoré naše produkty, napríklad GYNIUM, sú registrované ako lieky a preto vyžadujú na internetový predaj špeciálne povolenie – lekárenskú licenciu. Tieto lieky dostanete v lekárni alebo si ich môžete objednať v niektorej z internetových lekární s licenciou.

Produkt nie je na sklade e-shopu. Ako mám postupovať?

Napriek maximálnemu úsiliu mať k dispozícii celý sortiment sa môže stať, že niektorý produkt bude dočasne nedostupný v dôsledku oneskorenia vo výrobe alebo dodávke. Využite našu službu oznamovania dostupnosti. Zadajte svoj e-mail a požiadajte o zaslanie oznámenia, keď bude produkt opäť na sklade.

Aká je výška poštovného?

Výška poštovného sa líši podľa spôsobu dopravy. Informácie nájdete v pokladni, kde si môžete zvoliť spôsob doručenia, ktorý vám najviac vyhovuje.

Pri objednávke nad 35 € máte dopravu zadarmo. Urobte si radosť v pohodlí domova a nechajte si svoju objednávku doručiť bez poplatkov.

Náš tip: Staňte sa členom nášho Vernostného programu a zbierajte body na odmeny. Získate zľavy na produkty či darčeky k objednávke – to všetko na vás čaká.

Ako zaplatím za objednaný tovar?

Internetový obchod Vitaloris® umožňuje hneď niekoľko spôsobov platby. Nájdete ich v procese nákupu v pokladni alebo si prečítajte naše Všeobecné obchodné podmienky a zistite viac.

Je možný osobný odber?

Žiaľ, osobný odber nie je možný.

Prečo som váš produkt našla/našiel na inom e-shope s nižšou cenou?

Konečné ceny našich produktov (výživové doplnky, lekárska kozmetika, zdravotnícke pomôcky) nie sú regulované a jednotliví predajcovia ich môžu každodenne meniť na základe svojich obchodných stratégií (výpredaj zásob, snaha pritiahnuť do obchodu zákazníka najnižšou cenou, aby nakúpil aj iné produkty….). Našou stratégiou však je poskytnúť stabilné férové ceny pre všetkých našich klientov. Popri férových cenách ponúkame nadštandardné klubové podmienky pre registrovaných členov (pozri Vernostný program) a pravidelné zaujímavé akcie.

Prečo som počas telefonátu nedostal úplné odpovede na všetky moje otázky o produktoch a ochoreniach?

Telefónne číslo uvedené na našom e-shope je číslo na zákaznícku podporu, ktoré má v prvom rade slúžiť ako technická podpora pre vás v procese objednávania a eventuálne riešenia reklamácií. Aj keď sú naši pracovníci pravidelne preškolovaní, pravdepodobne nebudú schopní zodpovedať všetky vaše otázky on-line. Určite ich ale postúpia našim odborníkom. Podrobné informácie o produktoch nájdete aj na našich produktových web stránkach alebo môžete sa opýtať on-line gynekológa na www.gynimun.sk/poradna či dermatológa na www.allergika.sk/poradna.

Nenašli ste odpoveď?

Napíšte nám a my sa vám ozveme